Vacatures

Marketing & Communicatie Medewerker

WERKEN

BIJ WINGS

Als Marketing & Communicatie Medewerker werk je nauw samen met de Junior Medewerker Communicatie & Multimedia Design. Ook werk je samen met de collega’s van Sales en ontwikkel je mogelijke acties of evenementen en alle daarbij horende uitingen.
Als team ben je verantwoordelijk voor zowel de interne als externe communicatie. Daarnaast zie je toe op de juiste hantering van de huisstijl, volg je relevante media en reageer je op berichtgevingen die ons hotel aangaan. Ook bedenk je samen leuke arrangementen en acties.
Komend jaar staat er een leuke uitdaging voor de deur, namelijk de bouw van een tweede hotel. Je zal dus ook veel tijd en aandacht gaan besteden aan het in de markt zetten van dit nieuwe hotel en alle bijbehorende media-activiteiten. Zoals de huisstijl en de vormgeving van de nieuwe website.

ONZE MARKETING & COMMUNICATIE MEDEWERKER:

  • Heeft een heldere en creatieve kijk op de (hotel)markt, maar ook op actuele ontwikkelingen en trends en weet hoe ons hotel zich kan onderscheiden door de juiste inzet van communicatie uitingen. Kortom: je kent jouw social media kanalen by heart.
  • Is in staat om concrete input te leveren voor een gerichte en duidelijke marketing en communicatie-aanpak en beleid en kan dit vertalen naar de praktijk en een concrete uitvoering hiervan.
  • Overziet het gehele proces en bent betrokken bij de uitvoering, vanaf de vraag tot en met het ‘eindproduct’. Wat kan variëren van een menukaart tot een mediacampagne.
  • Voelt zich thuis in een rol als gespreks- en sparringpartner op marketing & communicatie gebied.
  • Bent communicatief sterk en herken zichzelf in creativiteit, planmatig werken, samenwerken, initiatiefrijk en gastvriendelijkheid.
  • Gelooft in de kracht van open communicatie en teamwork.

WIJ BIEDEN:

  • Op 1 januari 2020 hebben we onze nieuwe logo, look&feel én website gelanceerd. Dit alles wordt goed ontvangen, maar er is nog veel te doen! Veel ruimte dus om jouw bijdrage daaraan te leveren.
  • Een zelfstandige, veelzijdige en afwisselende functie ‘in het hart” van de organisatie, waar je veel contact hebt met jouw collega’s van Communicatie en Sales, maar ook met de rest van de organisatie. Jij brengt ons verhaal naar buiten, zodat gasten bij ons naar binnen komen!
  • Een fulltime contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op verlenging. Na 2 jaar bestaat de mogelijkheid op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een marktconform salaris in schaal 6 van de cao voor het Horeca- en aanverwante bedrijf.
  • Een team van gezellige en ambitieuze collega’s.
  • Gratis parkeren in onze inpandige parkeergarage, gratis sporten in onze 24-7 fitnessruimte en een heel voordelige etensregeling.
  • Een bijzondere werkomgeving op één van de grotere luchthavens van Nederland in een modern hotel met 6 verdiepingen, à la carte restaurant, buffetrestaurant, Sportsbar, fitnessruimte, 137 hotelkamers, 11 studio’s en appartementen, 42 (vergader)zalen en een Eventhal van 900 m².

JIJ BENT IEMAND DIE:

  • Een relevante afgeronde opleiding op HBO-niveau heeft met minstens 2 jaar recente, relevante werkervaring in een vergelijkbare functie en hotelomgeving.
  • Het bedrijfsbelang voor ogen kan houden, het beleid zowel intern als extern kan vertalen en hier draagvlak voor weet te creëren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden heeft, zowel in woord als geschrift, in het Nederlands en (minimaal) Engels.
  • Kennis van en ervaring op het gebied van communicatie, marketing en pr, in de vorm van off- en online media.
  • Op de hoogte is van actuele ontwikkelingen, trends en mogelijkheden op het gebied van social media en deze kan inzetten ten behoeve van een goede en brede naamsbekendheid van Wings.

SOLLICITEREN

BIJ WINGS

Herken jij je hierin? Stuur Luigina of Suzanne van onze HR-afdeling direct jouw actuele cv en motivatie via de solliciteer button!
Voor vragen kun je contact opnemen via 010 – 799 90 93 of HRM@wingshotel.nl

Met het verzenden van jouw gegevens geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens ten behoeve van de sollicitatieprocedure. Uiterlijk 4 weken na afronding van de sollicitatieprocedure zullen jouw gegevens worden verwijderd, tenzij jij op ons verzoek expliciet toestemming hebt gegeven om de gegevens langer te bewaren. Voor meer informatie verwijzen wij je naar ons privacystatement op onze website’.